Σάββατο 11 Μαΐου 2019

ΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ (1944-2019):

Αντίο στον σπουδαίο σκιτσογράφο...



Τέχνη για την Τέχνη; χμ...Πάντα σκόπευα κάπου με τα σκίτσα μου.
Στο σχολείο, να εντυπωσιάσω τους συμμαθητές μου .Στο Πολυτεχνείο, να την πέσω σε κάποιους καθηγη
τές, στο Στρατό στους επικεφαλής, στο Γραφείο στ' αφεντικό. Παντα βέβαια με κάποιο κόστος, που όμως μου αμέβαζε την αδρεναλίνη.
Οταν ανακάλυψα οτι αυτήν την ταλαντούχο κακία μου, μπορούσα να την κάνω επάγγελμα, λάτρεψα την πολιτική Γελοιογραφία.
Αυτά όσο είμουν νέος. Με τον καιρό κατάλαβα οτι με τέτοιες "κακιούλες" μόνο διαφήμιση σε κάτι απερίγραπτους πολιτικούς κάνεις, και το ενδιαφέρον μου προσγειώθηκε στη μόνη πραγματική ιδιοτέλεια στο μισθό μου.
Ελα όμως που η έλευση του FB έδωσε νέα διέξοδο στην πιο προσωπική ιδιοτέλεια του καθενός.., την προβολή της ύπαρξής του! Αλλος με τις απόψεις του, άλλος με φωτογραφίες του παιδιού του του σκύλου, του ηλιοβασιλέματός του..Ο,τι διαθέτει ο καθένας. Κι εγώ τελευταία διαθέτω μια κακιά αρρώστεια. Νοσοκομεία, αίθουσες αναμονής, θεραπείες ..
αυτά έχω να "ανεβάσω" για να τραβήξω το ενδιαφέρον σας και το έχω κερδίσει συγκινητικά. Σας ευχαριστώ.
ROOM 6
chimioterapy
Από το fb


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου